Jubileum pater Bertus

Priesterjubileum pater Bertus

Donderdag 7 maart was de H.J. de Doperkerk weer gevuld met vele gasten maar nu voor een feestelijke gelegenheid; Pater Bertus van Schaik vierde zijn 60 jarige priesterjubileum. Velen waren gekomen om deze feestelijke gebeurtenis met hem mee te vieren. Familieleden, paters van zijn orde, (oud) priesters en vooral veel parochianen uit de hele omgeving die pater Bertus een warm hart toedragen. Het werd een bijzondere viering met na afloop mooie woorden van o..a. voorzitter Corry Goderie pastoor Hans de Kort en Paul Verbeek, laatst genoemde die ook namens bisschop Liesen sprak. Na afloop van de viering was gelegenheid tot feliciteren met daarna koffie met lekkers en drankjes en hapjes Pater Bertus genoot met volle teugen van deze prachtige feestdag ter ere van zijn 60 jarig priesterjubileum.