Aanmeldformulier Vormsel

Vormsel

Aanmeld formulier voor het H. Vormsel.

Geslacht
Gedoopt
Indien uw kind niet in één van de kerken van de Sint Anna of Sint Christoffelparochie is gedoopt, dan wordt aan u gevraagd om een officieel doopbewijs op te vragen bij de doopkerk en deze zo snel mogelijk in te leveren bij de vormselwerkgroep, liefst al bij inschrijving. Als u niet de exacte doopnaam weet, vul dan een vermoedelijke datum in en schrijf erbij dat dit een schatting is.
Ik, de ouder of wettelijke vertegenwoordiger van de vormeling maak tegen publicatie van de namen foto's van de vormeling tijdens de voorbereidingsactiviteiten en viering van het H. Vormsel en parochiële kinderactiviteiten.
Hier kunt u opgeven of er sprake is van ziektes en dergelijken waar we rekening mee moeten houden. Indien er sprake is van speciale voedingsvoorschriften (dit in verband met de gezamenlijke maaltijd) dit hier ook graag vermelden