Leo

Koffie met cake in de H. J. de Doperkerk

Zoals altijd op de laatste zondag in de maand was er vandaag weer koffie met cake in de H. J. de Doperkerk. Inmiddels een goed en gezellig gebruik waar mensen genieten van een gezellig samen zijn.Er is altijd wat te vieren en het bloemetje van de maand wordt benoemd. Soms worden er meerdere bloemen gegeven aan mensen  die het moeilijk hebben vanwege gezondheidsproblemen. Dat was ook deze maand het geval maar daarnaast was er ook iets te vieren.
Onze vaste organist Leo Hulshof heeft deze week een koninklijke onderscheiding ontvangen en daar stonden we uitgebreid bij stil. Leo kreeg uit handen van Joke van Gaans namens het koor een boekenbon uitgereikt en natuurlijk van iedereen de welgemeende felicitaties. Leo was al eerder door de PKC van de J.de Doperkerk maar ook door het bestuur van de Sint Annaparochie tijdens de receptie op het gemeentehuis met een cadeautje gefeliciteerd.
Leo is de grote steun van ons koor tijdens de vieringen en hij doet dit op een hele fijne manier.  Hij is over de hele Sint Anna en Christoffelparochie een vaste organist en een graag geziene vriendelijke man. De koninklijke onderscheiding is hem van harte gegund!